Sidor

tisdag 24 januari 2012

Kort natt

Det blev inte så mycket sömn i natt.
Kom mig inte i säng före efter 1 (nåja, i säng var jag ju, men jag tog ner lutningen först då) och vaknade igen klockan 5.
Den sena släckningen kan bara skyllas  den braiga boken jag läser - medan äran för morgonreväljen tilldelas min arm.

Mådde toppen fram tills 7-tiden då de plockade bort drenaget.
Då svimmade jag...
Vän av ordning så förvarnade jag sköterskan, så stackarn inte skulle bli rädd, sen lämnade jag in handduken i några sekunder.
Yrslen ville inte släppa taget, men jag fick åka hem och har sovit som en stock sen dess.
Kan nog ha varit för tuff medicinering på tom mage i morse, för nu mina vänner mår jag bra igen.
Lunchen intages as we speak, och sen skall jag göra min sjukgymnastik

Inga kommentarer: