Sidor

lördag 7 januari 2012

Längtar efter att få träna...

Jag är sjukt motiverad till att börja tråna igen.
Men den satans förkylningen vill inte släppa taget, och min kropp drar en suck av förtvivlan bara den måste gå en mindre sträcka.
Jag skulle ju börja i tid i år. VILL börja i tid i år. Jag gör min tionde Tjemilen i Augusti, och vill toppa med en kanontid!
Så,i brist på fysisk kapasitet här sitter jag istället invirat i en filt i soffan, omgiven av snorpapper, och visualiserar mig själv på en härlig joggingtur.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Fyyyy :(( Lider med dig!!!! Hoppas du snart är på bättringsvägen och kan ta tag i allt igen. Krya på dig!!

Annette sa...

Jag vet vad du menar... :/ Krya på dig så gott det går!

Anonym sa...

Vi är fortf synkade på virusfronten, kompish! SUCK...
Jag har aldrig sprungit tjejmilen, det hade varit kul :D
Krya på oss! Kraaam, Nina