Sidor

söndag 29 januari 2012

Har fått en award :)

Sötaste Agge har gett mig en Blog Award

Motiveringen löd:
Träffade henne när jag jobbade i produktion på Haldex. Hon kom ner i illfart med sin norska dialekt och stressat letade hon efter sina komponenter till produktionslinan som skulle varit inne...

Vi pratade nog aldrig med varandra men jag såg henne ofta och beundrade henne på nått sätt.
Jag önskade att jag jobbade med det hon gjorde och vips det gjorde jag ju en dag :)
Vi blev arbetskompisar, och strax därefter blev vi vänner utanför jobbet.
Jag kan stolt meddela att de gånger (två) i hennes vuxna liv som hon haft minnesluckor (pga alkohol) är tack vare mig och micke. VI KAN FESTA IHOP!!!
Nu är hon en av Sebastian favoritpersoner och kommer alltid vara en av mina :)

Tack Angeliqa,
Du är en av de snällaste människorna jag känner.
Skulle vilja sträcka mig till att säga DEN snällaste. 
Du är genuint varm och omtänksam mot alla och så väluppfostrad i dina värderingar att jag även måste skicka en beundrande tanke till dina föräldrar.
Men nåja - du är ju inte bara en ängel... inbland sticker hornen ut och du rockar loss ;-)
Jag är så glad att ha dig som min vän - och jag är så glad vi bor så nära varandra, för då kan Basse-Bus komma springande till mig när han blir lite större och inte får som han vill hemma...

Reglerna för att få en Blogg Award lyder:

1. Klistra in awarden på din blogg
2. Tacka personen som gav dig awarden och länka till bloggen
3. Välj ut fem personer/bloggar som du vill ge awarden till
(hmmm... nåja, jag är tråkig nog att bryta kädjan här... )

Inga kommentarer: