Sidor

lördag 21 januari 2012

Helg igen

 Det är redan två veckor sen förra träffen på Scraproom - och bara en vecka kvar tills nästa träff....  Vilket betyder att januari snart är over....
När januari har passerat har vi redan förbrukat 1/12-del av 2012.
När jag lärde mig om relativitetsteorin i skolan har jag för mig att tiden gick snabbare inuti ett tåg än utanför ( märk väl att jag säger "har jag för mig"  för det var länge sen jag gick i skolan, och jag var inte precis någon mönster-elev i gymnasiet...)  whatever - poängen är att jag inte sitter i  ett tåg!
Jag vill inte att tiden skall gå såhär snabbt!

Vet inte om jag kan va med på träffen nästa söndag, får se hur mycket armen har återhämtat sig efter operationen - men jag skall i alla fall hinna blogga det jag gjorde på förra...

Ena utmaningen var en palette/skiss från TheColorRoom


Jag gjorde en clean&Simpel, men romantisk sak på ett foto från bröllopsfotofraferingen i höstas

Och minsann och dar om jag inte vann omröstningen!!! Och fick detta romantiska pappers-paketet.


I goodiebagen den kvällen fick vi dessa prylarna


Och lite shoppade jag oxå:
Alkoink - har inte använt tidigare, men har sett det i en del projekt, så jag vill testa.
Kopparfärgad embossingpulver - alltid bra att ha ;-)


Och när jag ändå visar nytilskott så har jag även här en bild på priset jag fick i decembers månadsutmaning hos Magdas :)
Ännu mera romantiskt - Blir nog till att göra något Shabby Chick tror jag....

Inga kommentarer: