Sidor

söndag 29 januari 2012

Autospell

För er som undrar så har inte jag och Agge varit på någon Gruvchakt i det här inlägget.....
Det var bara autostavningen i telefonen som slog till  och ville vilseleda er lite...

Vi var däremot ute och Geocachade lite.
Vad Geocacha är kan du läsa om här.

Två skatter hittade vi, men i den ena hade pappret frusit fast, och i det andra var pappret helt fuktigt - så vi kunde inte skriva i några av dom.
Tredje skatten hittade vi inte - och kallt var det - så vi sparar den till vår nästa utflykt....

1 kommentar:

Fred Tihof sa...

Tänkte väl att där var något skumt med det inlägget ;-) imponerad att ni gav er ut! Johan har fått kämpa denna helg för att få ut mig på korta promenader... 2x20min blev det iaf till slut! Skönt att din axel mår bra efter operationen. Kanske snart tillbaka på jobb? Tror att det går sådär utan dig... Kram frÅn Jennifer
BTW! Jag kommer inte åt min jobbemail ska jag ringa it så dom ändrar mitt frånvaro meddelande? ;-)