Sidor

lördag 7 november 2009

Shoppers paradise

Marie var på Ullared i veckan. Hon hade shoppat såhär mycket. Och i dag är Angeliqa iväg.
Jag vill oxå shoppa! Undrar om jag skall åka till Center Syd i dag kanske?

Eller skall jag spara mig i några veckor? Skall nämligen till Ullared själv i slutet av November :o)

Drömmer mig bort på deras hemsida i stället, och konstaterar att köbarometern visar över en timmes kö. Hoppas Agge kommit in redan.

Det är mycekt rolig grejer på hemsidan. Här kommer ett litet utdrag Ullareds Shoppingguide

Förberedelser:
1. Inventera ditt hem; Garderoberna, skafferiet, verktygslådan, o s v.
2. Skriv en inköpslista.
3. Ät en rejäl frukost och ta på ett par bekväma skor.

Innan jag åker upp nsta gång skall jag verkligen göra en riktig shoppinglista - och följa den!!!

2 kommentarer:

Åse sa...

Du kan ju tänka på mig imorgon. Kör till Ullared då. Ska bli kul för det är längesedan vi var där

Anonym sa...

Hejsan hoppsan!
Jag har ALDRIG varit med om något så fullsmockat som Ullared var idag. Vi var där (som alltid) till öppning 07:00. då har man ca 2 timmar utan en massa folk.
MEN denna UllaredsTV har lockat dit fler människor än vad det har skrämt bort. ALLA VAR DÄR..... Berättar mer i min blogg senare =)
Kram Agge