Sidor

onsdag 11 november 2009

Fy f....n va' förbannad jag är på dig!!!!

Ja... det var väl ungefär hur hon uttryckte sig....

Jag kröp ihop lite bakom skrivbordet medan alla huvuden vändes åt mitt håll - Vad har nu Hege gjort som får Janne så förbannad...
Jag undrade själv oxå måste jag erkänna. Hamstern' på ovanvåningen sprang som en vettvilling i hjulet, men inte attan om jag kunne komma på vad jag gjort som fått henne så arg.
(Janne är för er oinvigda min gamla klasskompis från Norge. Hon som lockade med mig till Sverige för läääänge sen, och som jobbar på samma företag som mig)

Hvorfor i he...te skall du bli svensk statsborger?? (Ja, när hon blir arg så kommer det ut på norska...)

Aha! Gulp! Svälj!...... Hon har läst min blogg.... Hon känner till mitt lansdförrederi.
Jag forsökte försvara mig, men icke!
Det var bara att med böjd nacke erkänna att jag numera är en Quisling....

Förlåt gumman, hoppas jag får heja på Norge tilsammans med dig i all fall ;-)

1 kommentar:

charlotte sa...

se det som att du gått över till det vinnande laget..lol