Sidor

måndag 30 november 2009

Jag har vunnit ett pris!

Inte vilket pris som helst...
Det är ingen pris snus,
eller en prislista
och inte ens ett tröst-pris
Utan ett riktigt pris där folk har röstat, och majoriteten tyckte att jag skulle vinna.
Jag är så stolt att jag är helt sprickfärdig :o)



Vadå?





Jaha.. ni vill veta i vad?


Okey, om ni trugar så kan jag väl berätta ;-)

Det var en tävling på Scrapträffen i går.
På Scrap-språk så gick det ut på att "Scraplifta en LO. Scrapliften fick handla om vad som helst, men den skulle innehålla akrylfärg". På svenska betyder det; "Gör en egen albumsida med en annan albumsida som inspiration, måste använda målarfärg någonstans"

Såhär blev mitt bidrag.
Jag vet ju inte om det var mina scrap-kunskaper, eller charmtrollet Isabel som skördade röster, men det spelar ingen roll för mig, för stolt är jag i alla fall. (lite pissiga färger på bilden - pappret är egentligen gult....)


.




Inga kommentarer: