Sidor

onsdag 11 november 2009

Redan onsdag

Nu låter jag säkert skitgammal... Men vart tar tiden vägen?

Jag har hur mycket som helst att skriva om, men känner inte riktigt för några långa utläggningar, så här kommer de största händelserna i punktform, så kanske jag fördjupar mig i dom senare:

1. Har fått nytt jobb. Blev klart förra veckan, vet inte när jag börjar för vi måste hitta en ersättare till mig först. Spännande! Gleder mig till att komma igång :o)

2. Skall till Tyskland med jobb hela nästa vecka. Vi skall göra en förstudie på ett nytt affärssystem. Kuul!

3. Var på Johan Glans i måndags. Skitroligt! Positiv överaskning var "uppvärmningen" - en grupp som hette Estrad (tror jag det var)

4. Fick en flaska Champagne i dag!

5. Ulrika (mamma till mina favorit-tjejer) fyller år. Grattis !!! Fyrfaldigt leve! Hurra! Hurra!Hurra! Hurra!

6. Har 1999st besök på min blogg. Första person som läser detta inlägget kommer att vara besökare nummer 2000. Grattis till dig!

Inga kommentarer: