Sidor

fredag 13 november 2009

Dax för glasögon på heltid?

På vänsterflanken i min blogg kan jag se när nån av de bloggar jag följer har uppdaterats. Och i dag hade Angeliqa gjort en uppdatering. Inte så lite chockerad blir jag när jag läser; "Min käre sambos testiklar"

Ehhhhhhh??????????? Angeliqa!!!!! Vad håller du på med?!?!?!?

Jag har förvisso sett bild på hans rumpa - men det räcker för mig. Och även om din kära sambo inte precis har några hämningar så tror jag inte han blivit överförtjust över detta inlägget, vare sig det innehöll bild eller inte...

Men nu visade sig detta bara vara mina ögon som spelade mig ett spratt. Tack för det!

Såhär oskyldigt var det egentligen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja Hege. Det hade varit att dra det lite väl långt om jag skulle publicera de bollarna i min blogg hehe... Så det får vara =)
Ha det toppen!
Kram Angeliqa