Sidor

tisdag 17 november 2009

Dagens sitat

"Nej jag orkar inte, klockan är faktiskt halv tio"

Mmm... det var jag som sade det. Angeliga tittade på mig och fnissade... ("Hege, hörde du vad du sa????")

Ja, det är väl bara att inse att man börjar bli gammal som gatan.
Vi har varit ute på middag. Ätit jättegott och druckit ett par öl. När vi bröt upp var klockan som sagt halv tio.
De flesta runt omkring snackade om att stanna för en öl till, eller att sätta sig i baren på hotellet. Men nej,
Hege är trött!
Hege vill krypa ner i sängen och surfa lite och kolla läget på facebook.
Hege tycker att det faktiskt är en helt vanlig tisdag, och att hon skall upp tidigt i morgon.
Hege är så prektig att jag håller på att spy!!!!!

Till mitt försvar vill jag tillägga att Angeliqa på 25 somrar, gjorde samma sak... Så vi är kanske inte tråkiga och gamla och prektiga? Kan va' att vi helt enkelt bara är förnuftiga?
...och inte fullt så trötta i morgon bitti...

Go'natt på er allihopa :o)

Inga kommentarer: