Sidor

söndag 20 februari 2011

Tappat alla hämningar....

Fredag:
Åt en kakbit på eftermiddagen på jobb
Kebab till middag på kvällen
Lite lösgodis

Jag hade ju dock gått ner mera än plan, och lite måste man ju få unna sig ibland.....


Lördag:
Glass med vispgrädde, varma hallon och chokladsås till efterrätt. TVÅ portioner.....
Chips och godis i massor.
...och lite vin på det.

Jag var ju bortbjuden, och det är oförskämt att säga nej tack!


Söndag:
Håll i er....
Hittade ett rör Pringels i skåpet. Jag forsökte blunda, hålla andan, koppla på allt jag äger och har av viljestyrka (vilket i rätt sammanhang är bra mycket) men röret följde liksom av bara farten med mig ut i vardagsrummet....
Jag frågade till och med Mats om det var OK att jag öppnade det - i ett hopp om att han skulle kompensera för min brist på karaktär - men den fegisen svarade bara "du gör som du vill".

Så jag gjorde som jag ville... jag öppnade röret... och åt...

och åt....

och åt...

Nu snackar vi inte ett chips i taget - Vi snackar 1cm chips i taget som matas in med handflatan medan framtänderna går tugg-tugg-tugg-tugg så att chipsen är färdigmald när det kommit in i munnen pch det bara är att svälja.

Så om jag inte är nöjd med nästa veckas vägning så vet ni vems fel det är.... Mats såklart ;-)

1 kommentar:

Linda sa...

Haha Håller såklart med dig om ngt går tokigt, såklart är det Mats fel :))
Så härlig läsning ;) Håller tummarna för dig ändå på fredag. Ny vecka.. nya tag :))