Sidor

fredag 4 februari 2011

Biggest Looser vecka 5

Fredag igen! Alldeled för fort kan tilläggas...igen...

Kan det vara för att veckan är för kort att jag har problem att uppfylla mina Biggest Looser mål?
För tyvärr måste jag meddela att inte heller denna veckan har det gått enligt planerna.  Det är nu dax att dra åt skruvarna, innan jag hamnar för långt från målkurvan.

Vikt:  -0,1kg
Det går neråt, men med tanke på att det gick upp förra veckan hade jag förväntat mig lite mera nergång denna veckan. Detta innebär oxå att jag nu ligger över målkurvan.  Som sagt, dax att göra något - nästa vecka skall jag ligga under igen!!!!!  vilket innebär att jag måste gå ner minst 0,6kg tills nästa vägning.


Träning:
Inget att klaga på här. Har gjort mina 5 planerade träningar i veckan och orkat mera än vanligt på passen.


Mat:
Kan inte minnas att jag ätit något onyttlig alls. Godis i helgen såklart, men i övrigt bra mat och massor av frukt. Kan det vara att jag äter för mycket frukt att jag inte går ner som jag vill???

Inga kommentarer: