Sidor

söndag 20 februari 2011

På jakt efter träningskläder

Var er runda på Centan i dag. Köpte en flees- väst att ha på mig när jag springer ute nu när det är kallt. Tills nu har jag använt Mats väst, men den är både stor och ful, så jag ville ha en egen. Outleten i Lödde hade för 100 SEK så det var ju som hittat...
Jag springer dessutom med Mats joggingvantar oxå men hittade inga jag ville ha, så jag får låna hans lite till.
Träningsbyxor behöver jag oxå. Men jag är lite kinkig med hur de skall vara. Tyg och form och så ... Och de jag hittade som skulle va något för mig blev ratade så fort jag tittade på priset.
Så jag fick nöja mig med västen i dag - och en rulle med scrapbooking-tape på Panduro....

2 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Snygg och förhoppningsvis varm också
Kram Agneta

Unknown sa...

Ja den var snygg som sören :))
Hur gick det sen igår? Blev det ngt spel?? :)) nyfiken Hihihi ;)