Sidor

måndag 14 februari 2011

När man inte har koll på läget...

....får man spinna istället för att gå på step... (Joh.evangeliet 4.1.4)

Shitty dag på jobb - Hem - Söka genom huset efter sonens borttappade busskort - Hittar det inte.
Köra till träningen med andan i halsen.

Ingen javla parkering, för alla idioter har bestämt sig för att gå ner i vikt just NU (va sägs om att träna jämt hela året i stället, va? Nåt fel på det eller?)

In på gymmet 1 minut i halv.  WHAT????? Vadå inte uppsatt på step??? Men.....???? Jaha, det finns en ledig plats på spinningen, jag tar väl den då.
60 minuter spinn med Per.
Nu är det så sig att 60 minuter spinn med Per är 60 minuter spinn. Inte 50 minuter spinn och sen strätch.
60 jävla minuter stående på en spinncyckel "dubbel-hastighet-nu-det-orkar-ni-kom-igen-nuuuuuuu". Tro mig - efter 10 minuter extra med "dubbel-hastighet-nu-det-orkar-ni-kom-igen-nuuuuuuu" så ber man om nåd....

Boka tider för kommande träningspass: Enda lediga platserna är på Aerobics som jag hatar, styrka och cirkel som jag inte kan med min arm - och spinn. Hur korkad tror ni jag är som skriver upp mig på ett spinnpass direkt efter en sådan pers?????? Nehej du! Inte denna kroppen. Det blir mycket hemmaträninge denna veckan......

Men jag har fått blommar av min älskling i dag, så nu är jag glad igen och resten av dagen är glömd :)

Inga kommentarer: