Sidor

tisdag 1 februari 2011

Fötterna på jorden del 3

Mina favoriter - Kängkorna!!!
Det var dessa som skulle inlett hela Sko-kavalkaden om inte jympadojjorna hade stulit showen men att stampa i kappbajs....
Varför är dessa mina favoriter då?
Jo, det är såhär:
1. Skor med snöring får mina stora fötter att se en smula mindre ut.
2. Brunt passar jädrans bra till jeans - och jag använder MYCKET jeans!

Dessutom tycker jag stilen på dessa passar att beskriva mig. Lite bohemisk-och-rebellisk-wannabee, men utan att utmärkar sig för mycket.

Som sagt passar de förträffligt till jeans, men även till tunikor eller minikjol med tights eller grova strumpbyxor.  Riktiga all-stövlar skulle man kunna säga ;o)
Och nu, när jag för tillfälle inte har några jympadojjor att ha på mig får dessa godingarna jobba extra hårt...

1 kommentar:

Anonym sa...

De är också mina favoriter. De passar, som du säger, till nästan alla outfits :)
Yeahhh kängor
Agge