Sidor

söndag 6 februari 2011

Scrap: Cool tjej

Detta är den sista av LO'na på Isabel från hennes fotograf-besök.  Ja, det finns ju mångamånga flera foto - men jag kan ju inte fylla hela mitt årsalbum med de, så det får vara bra nu.

Cardstocken har jag köpt specifikt till detta fotot, men i övrigt är det bara spillpapper. Och hör och häpna, det är egen design på hela LO'n. Inga inspirationsalster, ingen skiss, ingen utmaning. Pure Hege kan man säga....


Dessa foto är frånbörjan av 2010, och jag har inte kunnat göra i ordning albumet före dessa var färdigscrappade, för jag ville ha in dom kronoligisk, och jag visste inte hur många et skulle bli.

Men nu - nu har jag köpt nya plastfickor, och satt in MASSOR av LO's. Första albumet är fylld, och jag har kommit till slutet på maj.
Måste innhandla nytt album och flera fickor, för jag har fortfarande massor att sätta in.

Ett tips:  De stora albumen med ringar är fantastisk bra. Loooove them.  Går inte att jämföra med de där man "skruvar fast" sidorna.
Nackdelen är att de är svinigt dyra enligt min mening. Jag får hålla ögonen öppna efter rea någonstans....

Och ytterligare ett tips när jag är igång..... Panduro har, enligt vad jag kan se, de billigaste plastfickorna. 50kr för 10st. Som hittat....


Inga kommentarer: