Sidor

fredag 18 februari 2011

Biggest Looser vecka 7

Woohooo!!!!! Ännu en bra vecka :o)

Vikt:
-0,8kg
Fullständigt överraskande, sicken härlig start på fredagen!!!
Nu är jag lite marginal till strecket igen :o) Och det kan ju var bra, för just nu är Mats iväg och handlar Kebab...... och i morgon skall jag på paaaarty!


Träningen:
Jag har hållt mina träningspass denna veckan, men det har varit en tråkig träningsvecka. För det första har jag stått på crosstrainern två dagar, för jag fick inte plats på någon av de passen jag ville gå på - och sen har inte riktigt motivationen varit på topp.  Men den kan ju inte vara det alltid, och jag har ju tränat eller hur....


Maten:
Ännu en bra matvecka.  Har lagt inn ett extra måltid på eftermiddagen på jobb. Istället för bara frukt äter jag nu Avocado och Keso. Mmmmmmmm vad det är gott :o)

Men nu hör jag Mats bil, och då kommer det nåt ännu godare, och jag som är såååååå hungrig. 

Inga kommentarer: