Sidor

torsdag 10 februari 2011

Snart slut...

...veckan altså.
Än en gång är det torsdag, och jag fattar inget.
FATTAR INGET!!!FATTAR NI????????
Hur är det möjligt att en vecka kan passera på detta viset?
Och samtidigt som jag har ångest över att tiden flyger ifrån mig så måste jag ju medge att det är rätt skönt att det är fredag igen.
Morgondagen börjar med vägning... spännande.... undrar om jag kan ta mig ner under sterecket igen? Tror inte det... smygvägde mig i veckan, och det ser ok ut, men inte bra nog att komma på rätt sida av strecket redan denna veckan.

Och vad annat händer på fredag????
Joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Fredagsfika :o)

1 kommentar:

Linda sa...

Hoppas tde gick bättre för dig än för mig med vägningen idag... Jag hade +0,3.. Grrrrrr är det nu!! Jag håller tummarna du kom ner igen under strecket!! :)