Sidor

torsdag 3 februari 2011

Hege, har du tid två sekunder?

Hege, jag undrar bara över en grej...
Hege, kan du bara hjälpa mig med en liten sak?
Hege, kan inte du ta en titt på detta?
Hege, vet du hur man gör?
Hege, skulle du kunna.....
Hege, kom in till mig sen
Det är bara én sak, det tar bara én minut, jag undrar bara liiiite, när du ändå passerar, står, sitter, fikar, skiter, snackar i telefon eller kanske jobbar med något annat som säkert inte alls är lika viktigt som det JAG vill...
Hege, Hege, Hege, HEGE!!!!!!!!


Suck! Var är min osynlighetsmantel?

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch låter som en tråkig scen ur Askungen :(
Askungen Askungen ASKUNGEEEEEEEEEN.....!
Njea måla skåpsluckorna i tvättstugan har fått komme emellan då man tagit en paus från datorn och köksstolen. Ett litet sidoprojekt!
Mycket nöjd.. Både med det och alla surdegar man fått gjort i lugn o ro här hemma.
Agge