Sidor

tisdag 9 november 2010

I hate horses

Fick detta mailet i vecan:
 Hej alla.
Vi ska spela hästar nu på Lördag.
Alla som vill vara med ska lämna in pengar senast på Torsdag 2010-11-04
Mvh Almir

 Jag har missat att vara med én gång tidigare, och då vann de 5000,- per skalle. Det var för ganksa exact ett år sen.
 När jag fick mailet i förra veckan tog jag pengar för att betala (vågar inte annat än att vara med…) men blev distraherad på vägen till Almir, så jag glömde helt enkelt bort det.

Gissa hur det gick för häst-tippargänget i lördags?
Gissa om jag skulle vilja göra hamburgare av alla hästar?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det???

//Lina

Åse sa...

Att du inte lär dig Hege........Du får ha en burk på ditt skrivbord med pengar så att den som ska lämna in kan ta en tjuga eller vad det nu är.....hahahaha