Sidor

lördag 13 november 2010

Tips från coachen

Jag la in en LO jag inte var riktigt nöjd med på Magdas forum och bad om tips på hur jag kunde få den mera chabby.
Fick tips om mera chalk in på pappret, blommor och framförallt spets.
Nu visade det sig att jag inte har något i speteväg hemma. Hmmm... jag som tycker shabby är så fint, oc så har jag inte det viktigaste i shabby-världen bland mina scrap-saker... Orutinerad :o(

Men jag satte dit lite band, la till blommor och flikte upp kanterna lite mera där det gick. Såhär blev resultatet:
Här är ett av blomklustern där jag har lagt till lite bling.


Och såhär såg den ut innan jag började modifieringarna.


Jag är nöjd med det nya utseende i alla fall. Tack för hjälpen tjejer.


4 kommentarer:

kloppan sa...

åh vad fint du gör. blir med lite sugen på att börja när jag ser di9na fina bilder
kram

yvve sa...

Jättesnygg, gillar när du har så många foton :)

Pillan sa...

Visst är det härligt när man kan få goda råd och hjälp när man vill det!
Din LO var fin redan innan, men jo den blev ännu bättre när du dekorerat lite till... :-)

Mahlin78 sa...

Måste säga att layouten blev riktigt snygg efter all chalk, blommor och band! :-)