Sidor

söndag 14 november 2010

Farsdag och försenad födelsedags hälsning

Jag glömde.....
Eller egnetligen inte - för jag har kommit ihåg. har haft pling på min dator, och kan faktiskt datumet utantill numera.
11/11. Ulrikas födelsedag.
Men så vet ni hur det är... hann inte ringa just då, skulle göra det efter lunch, och så var det möten och jag kulle göra det när jag kom hem, och så blev det nästa dag och nästa dag, och nu bara skäms jag.

Grattis på födelsedagen i efterskott Ullis.  You know me, har aldrig varit bra på det där med att komma ihåg saker ( i synnerhet inte din födelsedag...)

Fars dag i dag. 
Det kommer jag ihåg i alla fall. Svårt att missa med allt kommers det har skapats kring denna dagen.  Tur att det är på samma dag i Norge och Sverige, så jag inte missar pappa.
(Måste bara komma ihåg att ringa honom)
Svärfar bjuder på middag, så vi styr kosan dit senare i dag.

Inga kommentarer: