Sidor

söndag 7 november 2010

6:e och sista bidraget

I dag är jag klar med min sista utmaning i Scrapfebern.
Jag hade ju som bekant bara det lilla feber-kitet denna gången, vilket innebär att man bara får vara med på 6 av utmaningarna.
Men det gör absolut ingenting. Det finns så himla många andra utmaningar man kan göra både på Magdas, men även runt omkring annanstans. Och jag har dessutom massor av foton som inte passar till "Skön-scrap" utan bara skall in på en albumsida på ett någorlunda trevligt sätt.
Så jag har att göra - och jag har inspirationen att göra det. Enda som saknas är att börja jobba 50%, så jag hade fått hur mycket scraptid jag velat. Hmmmm..... Skall kanske satsa på en trisslott eller två?

Här babblar jag på... bidrag nummer 6 var det jag skulle skriva om:
Här skulle man göra egna pappersdecos - minst 5st. Sen skulle man ha något sytt, handskrivet och minst två mönsterpapper från kitet.

Har inte bestämt mig för om sidan är till mitt 2010-album, eller till Isabels album ännu. Har flera sköna foton från samma tilfälle, så det blir flera LO på dessa korten.



1 kommentar:

Kattiz sa...

Ha ha, underbart foto och jättehärlig LO.