Sidor

onsdag 17 november 2010

Absolut TOMT

Har inget att skriva.

Kan berätta om hur mycket jag jobbar - men who cares liksom...
Kan berätta om träningen, och hur kul det är med Zumban', men det har jag gjort så många gånger.
Kan berätta om att det ända jag gör förrutom att jobba och träna är att scrappa - men det har jag den andra bloggen till.

Konklusion : Jag har ett fullspäckad med faktiskt mycket givande schema för tilfället - men det är liksom inget som intresserar någon annan....

Forresten så sov jag på soffan in natt. Snarkar som ett tröskverk för tilfället och när Mats hade väckt mig några gånger för att jag skulle vända mig belv jag sur, spelade martyr och tassade ut i soffan med mitt täcke.
Vet ni - det är inte mycket som slår att ligga i soffan med ett duntäcke. Det skall jag minsann göra på fredagkväll tror jag. Pyjamas och täcke i soffan, och lite rödvin och godis.

Inga kommentarer: