Sidor

söndag 7 november 2010

Jag är klar...

Lägg datumet på minnet... 7.Nov 2010... Dagen då jag hade scrappat klart alla foto till mitt (mina...) 2009-album.
Jag, jag vet att 2010 oxå snart är slut, men lite har jag redan scrappat från 2010.
När jag började scrappa i mitten av -09 gjorde jag dessutom, förutom 2009 fotona, vårt bröllopsalbum och tre Egypten-album.
Så jag har gott hopp när det gäller att bli klar med 2010 liiiiite tidigare än Nov 2011...
Skall vi här och nu bestämma att jag skall vara klar med alla 2010 foto till påsk?  Ja. det får nog bli mitt inofficiella mål tror jag.

Här kommer några LOs från 2009 som jag inte har bloggat tidigare. Har ytterligare några, men de är inte fottade ännu, så de får ni ta någon annan gång.




3 kommentarer:

kloppan sa...

det är väldigt till barn jag aldrig träffat då :)
kram

kloppan sa...

scrapen är fin skulle det stå o att jag kanske får ett barn till snart som jag aldrig träffat då

ingba sa...

Kul tycker jag att du scrappar många händelser. Gillar speciellt NyårsLO:n. Vi har också Linas matkasse och det är de bästa veckorna.

kram Inger

PS! När man lär sig något nytt som på LO:n på Isabel är det fler man vill ändra på. Men man får väl hålla fingrarna i styr.