Sidor

onsdag 24 november 2010

Jag lovar och svär:

Jag skall inte köpa några papper före jag har scrappat klart albumen för 2010!
Ni som läst tidigare inlägg vet att jag har som mål att vara klar med 2010 till påsk.  Altså, jag skall inte köpa papper före påsk 2011.

Låter det omöjligt?
Kanske... men det är värt ett forsök.
Jag har nämligen så mycket gamla papper att jag helt enkelt måste skrappa upp det jag har. Ju längre de ligger kvar i min mapp, ju tråkigare tycker jag de är - men jag har ju köpt dom en gång, och då borde jag ju ha gillat dom.

Men självfallet finns det undantag till köpstoppet...
1. Jag måste få köpa cardstock (enfärgat grövre papper)
2. Paket från Creative Club räknas inte, och inte heller "goodibags" från scrapträffar. Där väljer jag ju inte själv att köpa just papper.

Men i övrigt - inga pappersinköp.
OK? Hjälper ni till att hålla koll på mig?

Inga kommentarer: