Sidor

onsdag 24 november 2010

Fullt ös!

Fullsatta dagar framöver - varför blir det alltid så i November/December?

I morgon åker jag direkt från jobb till Malmö Arena för att kolla på Idol genrep. Intresant.... Jag har alltid brukat följa Idol, men i år har jag inte fått med mig ett smack.... och nu skall jag se det live. Jaja, det är en levernantör som bjuder så da säger man ju inte nej :o)

Fredag blir det så sent på jobb att jag troligtvis missar Zumban. Jag är lite sur för det faktiskt...

På grund av jobb missar jag även Göteborgsvisiten vi hade planerat på lördag, för det blir Axapta migration för hela slanten den dagen. Så Isabels födelsedag får vi fira någon annan gång.

Söndagen blir det oxå lite jobb - men förhoppningen är att det mesta skall vara klart på lördag.
Denna rockaden med jobb på lördag innebär i alla fall att jag kan gå på scrapträff på söndagkvällen och det är ju en liten tröst i elendet.

Och guess what..... sen är det måndag igen.....
Skall jag berätta hur nästa vecka ser ut? Nää - väntar med det, men den är lika fullspeckad kan jag avslöja!

Inga kommentarer: