Sidor

lördag 6 november 2010

En liten present

Jag fick en present i posten i fredags. Paketet kom från Magdas, som arrangerar scrapfebern jag är med i.
De delar ut som presenter till någon som förtjänar lite uppmuntran. En har fått det för att hennes paket blev genomvått i brevlådan, en har varit riktigt sjuk och inte kunnat scrappa.
Själv skickade jag en liten pappers-border till en scrappare som behöved just en sådan (hon hade altså lagt ut en efterlysning efter det på forumet...)
Och det är ju trevligt att det uppmerksammades :-) Karma kan man kanske kalla det...

Jag fick bling-stenar, och ett minialbum med jultema. Har aldrig gjort ett sådant - någon som har bra tips på hur jag kan göra?

1 kommentar:

kloppan sa...

ddu gör så fina saker. kan du inte göra ngt o ha en tävling ´på det?