Sidor

fredag 19 november 2010

Total förvirring

Nästa helg skall vi till Göteborg för att fira vår lilla-stora-Isabels 6års dag.  Detta besöket är inklämd mellan en fredag och söndag då jag måste jobba.
Och under dagens Zumbapass funderade jag på om jag skulle hinna med Zumba nästa fredag eller inte.
Beslutade med för att JA, det skall jag ta mig tid till!
Sagt och gjort, jag säger till reseptionisten att skriva upp mig på nästa veckas fredagspass.

Varpå en medtränande (vars mann är min kollega) frågar om inte jag skall på firmafest på fredag.
Aj, faan, det är klart, det skall jag ju svarar jag, och stryker mig från passet.

På väg hem funderar jag over detta - det är något i planeringen som inte stämmer, för jag vet att jag skall till Göteborg nästa helg. Och jag vet att vi la det just den helgen för att det inte skulle krocka med firmafesten.
Jag har blivit lurad... av någon som är lika totalt förvirrad som jag....

Inga kommentarer: