Sidor

tisdag 9 november 2010

Pinigt Pass med Pernilla

Var i går på mitt första styrkepass sen innan förkylning och hosta tog över mitt liv.
Spinn/Styrka - fast utan spinn.... Hajar ni?  Jo, jag sprang (nåväl...) på löpband i stället för spinning, och så hoppade jag in på styrketräningen när de andra spunnit klart.
Det var lika jobbigt som alltid när Pernilla håller pass (och detta till trots att jag klenade till det lite med vikterna), och under de avslutnade mag-övningarna beslutade jag mig för att kalla henne för Pinan Pernilla i fortsättningen. (Sagt med kärlek Pernilla, ifall du läser detta. Me like pina)

Sen måste något ha hänt med solens dragningskraft eller nåt, för i normala fall kommer träningsvärken dag 2 - men jag hade ont i magen innan lunch i dag!!!!!! (Och jag som har hostat i två veckor borde ha världens messt tränade mage just nu.)

Ingen träning i dag ifall ni undrar. Träningsfritt på tisdagar vet ni.
Skulle mysa med scrap hela kvällen hade jag tänkt, men jobbet fick plötsligt alfa-hane-fasoner och ville visa scrapbookingen vem det var som bestämde, och vipps var klockan halv 8 innan jag tagit mig hem.

Inga kommentarer: