Sidor

söndag 14 november 2010

Skolfoto 2009

Nej, jag har inte skrivit fel... det är förra årets skolfoto jag menar...
Har gjort en dubbel Lo på Robin och Becca. Alex hade inget skolfoto förra året, så honom blev det inget på.
Gjorde en liten lista på varje LO med favoritsakerna förra året. Robin fick själv minnas vad han höll på med, medan jag tog ur mitt eget minne vad Becca pysslade med. 
Typiska kill resp. tjej saker får man väl säga...
Lo'sarna är gjorda till Magdas November-tävling som bestod i att scrappa just skol/dagis-foto.

5 kommentarer:

Karolina/karehed sa...

Tack för kommentaren i min blogg! :-)

Det är roligt att få besöka en ny blogg och inspireras. Gillar speciellt ditt farsdagskort. Så coolt med slipsarna på sne.

Mvh Karolina

suscu sa...

Oh, dessa skol LO's gillar jag !!!

Kattiz sa...

Wow, vilka fina! Härliga färger i dem med!

Anjena sa...

Tack för de fina orden i min blogg (och på forumet!). Jag är själv imponerad av de alster du gjort till febern. Jätteroligt att hitta hit också!

A'laEmmeli sa...

Tack, va glad jag blev för din kommentar! :) ♥ Ljuvliga layouter du gjort med skolfotona! Så fina! Så roligt att hitta till din inspirerande blogg oxå!