Sidor

onsdag 29 september 2010

Yr i huvudet

Ibland är jag mycket ordentlig och organiserad och ordning-och-reda-pengar-på-fredag.
Ibland inte fullt lika välplanerad.

I dag till exempel var en sådan dag.
Cyklade hem från jobb - aningen för sent för att det skulle kännas lugnt.
Kommer hem, pussar Mats, gnäller lite om dagen på jobb, och att jag inte hunnit äta något inför träningen.
Bytar om till träningskläder, hittar fram min träninskväska med skorna i. Kastar ut spinningskorna, och låter aerobics-skorna ligga kvar i väskan. Lägger dessutom dit en tom vattenflaska och en handduk.

Bestämmer mig för att ta bilen till träningen pga mörker och tidsbrist (hmmm... okey... av latskap oxå) och sticker iväg.

Väl framme på gymmet upptäcker jag att jag visst inte har kastat ut spinningkorna... Jag har kastat ut EN spinningsko och EN aerobicsko - Av samma fot....

Det var dagen i dag. Bättre lycka i morgon Hege.

Inga kommentarer: