Sidor

söndag 19 september 2010

Det är ju bara ett val...

Har en stor kall klump i magen. Det prickar i armarna och jag känner att jag skulle vilja gråta eller nåt.
Jag vet att min lilla röst bland flera milioner andra inte gör någon större skillnad - men samtidigt vet jag att alla röster räknas, så jag vill inte välja fel.
Och jag vet varken ut eller in - eller skall jag säga rött eller blått.
Har gjort ett sista forsök på internet - alla partier lovar flera jobb, bättre skola, större välfärd. Tack, nu blev det ju mycket lättare.....

Jag hatar att besulta om något jag inte har tillräcklig kunskap om. Men jag gör det i alla fall - och lovar samtidigt mig själv att till nästa val skall jag vara väl insatt i allt så jag slipper våndas.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad bra att du röstat! oavsett vad så har du tagit det ansvaret
kram