Sidor

lördag 25 september 2010

Blodigt allvar

Har haft film-marathon med mig själv.
Läste ut New Moon (2:a i Twillight-vampyr-serien) tidigare i dag, och Angeliqa kom över med filmen, så jag skulle se den oxå. Och stor vampyr-fan hon är så tog hon med sig 1:an oxå - "för säkerhets skull" som hon uttryckte det.
Ja, varför inte - jag var ju ensam herre över fjärrkontrollen i kväll, så jag körde racet fullt ut, även om jag sett 1:an nån gång för länge sen.
Fyra timmar kärlek och vampyrer, ostbågar och rödvin - rätt mysigt faktiskt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart Hege! Vi är nu Även twilight-buddies. Det är en speciell relation det :) men nu när du är en i gamet så får du ta o bestämma dig för vilket team du tillhör. Osäker på vad jag menar? Googla: team Edward/team jacob.
Kram kram

Nyanser av vitt sa...

Tack vännen. Nej det är inte fy skam att tillhöra den skaran. Inte så många tjejer som gjort den stora klassikern men nu är jag en av dem :O)
KRAAAAM

Anonym sa...

jag älskar de böckerna fast jag är inte lika såld på filmerna men det lät jättemysigt iaf