Sidor

torsdag 23 september 2010

Träningsabstinens

Loggar in på Facebook:
 - Meddelande från Gymmet om extrapass
 - Flera olika vänner som berättar om vad de skall träna - eller har tränat.
Vad skriver jag? Inget...

Mats kommer hem från jobb och går raka vägen upp till crosstrainern.
Vad gör jag? Inget...

Surfar genom mina favvobloggar - hinner till blogg nummer två där Sofia skriver om gårdagens träningsdos - besluter mig för att svara på inlägget och skriver: " Åååå va avis jag blir - JAG VILL OXÅ TRÄNA" - och till min stora förskräckelse känner jag att jag nästan hamrar sönder tangentbordet när jag skriver kommentaren.

Är det ett tecken på träningsabstinens?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du bestämt dig för att vila fram tills nästa läkarbesök?
Kram Agge

Anonym sa...

tack o lov har jag alfrig haft abstinens efter det :)