Sidor

måndag 27 september 2010

I dag

... Blev jag jätteglad när en liten pojke lyfte på kepsen och bugade när jag stannade för honom vid ett övergångsställe - det finns altså fortfarande hopp för den yngre generationen..

.... Blev jag sur när jag forsökte köpa frukt eller något annat ätbart på en spelbutik för att få i mig lite näring i rätt tid innan träningen. Det visade sig att denna bukik endast sålde godis.  Jag såg det själv, men bara för att kunne poängtera det högt ställde jag mig i kö och frågade om de sålde något som inte innehöll socker...

...Har jag varit duktig och beställd tid hos frisören - och fick tid i dag - och har altså nu äntligen klippt topparna. Frisören tyckte jag skulle klippa mig lite mera regelbundet för att unvika att det blev så risigt som det var nu.  Vadå??? Är inte en gång om året regelbundet?????

...Och nu skall jag träna lite spinn/styrka

Inga kommentarer: