Sidor

söndag 1 maj 2011

Såhär blev det...

Minns ni HalvÅtta hos mig vecka 15? (kolla här annars)
Vi tog ju faktiskt tag i detta kaos och renoverade två av väggarna på ovanvåningen. Men det har kommit till min kännedom att jag glömt visa hur det blev. Ja, lite lätt förvirring har väl ingen dött av, så än så länge tänker jag inte börja medicinera mig

Nu är det klart i alla fall - eller nästan....Har inte fäst TV-sladdarna snyggt ännu, för vi skall ju jobba oss vidare runt de andra väggarna oxå.
Så ni får föreställa er en snygg, prydlig sladd-historia. Har ni inte fantasi att föreställa er det så är det inte mitt problem!
 Såhär såg det i alla fall ut när hyllor och skräp var bortplockat, kvistarna lackade och hål spacklade:


Och efter FYRA strykningar med vit färg blev det såhär :



Definitivt en skillnad till det bättre!!!!! Och tänk va fint det blir när vi får tatt resterande väggar och tak oxå :) Det ser jag fram emot - men det får bli ett projekt för hösten när det är dårligt väder.....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket bättre!
414405

Anonym sa...

314405 menade jag...

Anonym sa...

Det blev jättefint...//Palle

Anonym sa...

såååå snyggt hege :)
kram Agge