Sidor

fredag 6 maj 2011

Biggest Looser vecka 18

Vikt;
Överväldigande bra viktminskningsvecka - fast ändå inte....
Jo, bra är den absolut : minus 1,6kg på en vecka skojar man inte med.
Men riktigt överraskande är det inte. Jag har känt mig konstant hungrig senaste veckorna - trots samma träningsmängd och intensitet som tidigare; så jag har misstänkt att kroppen förbrännt lite extra.
Nu är jag återigen under 70kg-strecket och håller tummarna för att jag stannad där i fortsättningen.


Träning:
Har sprungit tre gånger denna veckan, varav Vårruset var en av dom. Skall forsöka springa minst två gånger i veckan framöver, har blivit taggad av de bra tidenra, och vill försöka nå mitt årsmål innan midsommar. Vet inte om det kommer fungera .- men det skadar inte att forsöka.



Mat:
Inget nytt under solen. Äter bra och nyttigt och endast belöningar på helgen. Men som sagt så har jag varit riktigt-riktigt hungrig senaste vekorna. Skulle kunna äta ännu mera än jag redan gör - men har försökt begränsa mig till "normal standard". Det är kanske därför jag gått ner så mycket denna veckan?

Inga kommentarer: