Sidor

fredag 13 maj 2011

Biggest Looser v19

Ja, så var det fredag igen då....
I dag är det dags för näst sista inlägget om Biggest Looser. Om exact en vecka är vi i hamn.  Eller kanske inte i hamn - men då är i alla fall tiden vi satte upp som mål  kommen.
Det är då jag hade tänkt väga 67kg.
Låt mig få uttrycka mina tankar inför de 67 kilorna för er med tre ord:


HA................HA.......................HA

Men såhär ser det i alla fall ut denna veckan:

Vikt:
+1kg. Tillbaka över 70 igen!!! (ja, ni förstår kanske varför jag skrattar åt målet att väga 67kg om en vecka....) Att det skall va så omöjligt att stanna kvar under det magiska 70-strecket!
och framför allt - kurvan ser ju ut som ett jädrans EKG!!!!!


Träning:
Det blev en extra vilodag denna veckan, då jag har varit iväg på annat både i onsdags och i kväll.
Men man skall ha lite lugnare veckor oxå, och min vilopuls har ökat lite på sistone, så jag tor jag behöver lite extra återhämtning.


Mat:
Kan jag köra copy/paste???  Jag är rätt förutsägbar med maten .... Gröt till frukost - frukt till mellis - lagad lunch med mycket sallad - avocado/keso på eftermiddagen - middag (oftast nyttig) efter träningen.
Och så kommer fredagen med fete-frukost på jobb, godis på kvällen, och så fortsätter det hela lördagen oxå.....

1 kommentar:

Pernilla sa...

skit i vikten!! huvudsaken är ju att du mår bra!!
Ät lite godis för mig med!