Sidor

onsdag 4 maj 2011

På superviktigt uppdrag!

Är ute på superviktigt övervakningsuppdrag!

Synkroniserade klockor, övervakningskameror, you-name it!

-IT till Finans, IT till Finans Kom!
-Finans här, Kom!
-Allt flyter på enligt plan, jag anropar om något inträffar, Kom!
-Uppfattat, Over and out, Kom!
……

-IT till Finans, IT till Finans Kom!
-Finans här, Kom!
-Alvarliga störningar: Finans 1 blockar Finans 2 – vem skall jag eliminera? Kom!
-Eliminera Finans 2, Kom!
-Finans 2 eliminerad. Faran över, Over and out.


Ger detta er någon uppfattning om hur det ser ut i min hjärna för tillfället? Total rappakalja!
Har suttit såhär sen midnatt, och vet inte hur många timmar till jag har framför mig. Jag är trött som en strumpa och godissugen så det heter duga. Det är inte lätt att va soldat.

Inga kommentarer: