Sidor

torsdag 26 maj 2011

Haalv åtta hos mig v 21

Fel dag, och lite sent för att vara rätt tid.... dagarna går aldeles för mig.
Men who cares,  nu lägger jag i alla fall upp en till av mina fel och brister till allmän beskådan.

En bild från mitt badrum.
Det badrummet jag renoverade den våren jag flyttade in i huset.
Det var inte i går inte... Utan det var den våren jag var 29 och några månader - för första gången....
Sen behöver vi inte diskutera mera om min ålder  - utan går snabbt vidare till det detta inlägget skulle handla om; Lister.
Dessa förbaskade lister som av någon anledning aldrig riktigt vill komma på plats.  jag tror jag kan peka ut minst ett ställe i varje rum i huset där det saknas en list - förutom vårt sovrum, där gjorde jag faktiskt ett ryck i påskas, och fick på plats den sista listen som saknades efter att vi renoverade rummet förra sommaren.

Varför blir det alltid såhär?
Är det någon där ute som bor i hus  - som med handen på hjärtat kan säga att ni inte saknar en neda list?

Inga kommentarer: