Sidor

måndag 2 maj 2011

28 blank!

Ja, det blev min egen officiella tid.
Sen vettá faan om den är representativ för 5km.... De från jobb som mätt sträckan fick allt mellan 4:55km till 4:89km.
Å andra sidan kan den eventuellt kortare sträckan kompenseras med att jag nästan hela vägen fick sick-sacka mig fram mellan tanter som promenerade två-tre i brädd och inte hade minsta förståelse för att det faktiskt är några  deltagare som tycker resultatet har en viss betydelse.

Summa summarum: Jag har nytt personbästa på Vår-Ruset och vi klarade oss mirakulöst undan regnet!
Och sugen på att springa mera!

2 kommentarer:

Unknown sa...

GRATTIS!!! Härlig tid :)) Såg dig dock inte. Försökte hitta dig och ta rygg på dig.. men, men det får jag göra på I-formloppet istället.

Anonym sa...

Härligt kämpat och bra tid med tanke på alla som är i vägen för en

Eva (gymmet)