Sidor

tisdag 3 maj 2011

Nu är det kris!!!!

Om ni inte har pysslat med scrapbooking så tycker ni kanske inte detta är så alvarligt - men om ni har så förstår ni alvaret i situationen; Jag hittar inte min "edge-scraper"

Att för mig att vara utan edge-scraper när jag scrappar kan nog jämföras med att som golfare vara utan putter eller en frisör utan kam: det kan fungera - men det blir kanske inte det resultatet man tänkt sig.

Saknade den redan på scrapträffen i helgen, men trodde jag glömt den hemma. Och nu har jag letat och letat och letat och letat och letat och letat och letat och letat och letat och letat och letat och letat och letat och letat och letat och letat och letat och letat och letat och letat och letat och letat och letat och letat och letat och letat.

Den är borta!
Så om ni har suttit med mig på tidigare scrapträffar och fått med en extra hem så kan den kanske vara min.....

2 kommentarer:

Åse sa...

Usch vad hemskt. Jag köpte faktiskt en till när jag var på Panduro för ett tag sedan. Rätt bra att ha en extra :)

Anonym sa...

köpte ett set med scrapsaker. fattar nada
kram