Sidor

söndag 15 maj 2011

Har skapat i det tysta...

Bara för att det inte har syns här i bloggen så betyder det inte att jag inte har scrappat på sistone.
Jag har  förvisso inte varit jätteaktiv de senaste månaderna, för jobb, träning o fint väder jag tagit mycket av min tid - men vist har det skapats.
Det viktigaste är ju faktiskt att få vara kreativ, att få koppla bort alla måsten och låta den högra hjärnhalvan få ta komandot.

Men nu hade det samlats så mycket på hög, så det var på tiden att fota det jag gjort innan jag sätter in det i album.
Här kommer några av dom:

Haloween-layouten gjorde jag till en lift-utmaning någonstans. Det var jättelänge sen, men då den blivit liggande i "ej-fotograferad-högen" blev den aldrig skickat in. Tyvärr lyckas jag inte hitta vad det var för utmaning, så jag kan inte visa orginalet, eller berätta vem som gjort orginalet :-(

Foto från en liten scrapträff hos Christina i vintras.



I höstas när vi satt barnvakt till våra Göteborgs-tjejer hade vi full scrapverkstad på köksbordet.
Deras kreationer som jag har med på LO'n har de dock gjort hemma och haft med i present till mig :-)
Nu är det bara en vecka tills vi ses igen, och jag kan t alite nya foto på mina små änglar.


Inga kommentarer: