Sidor

söndag 1 maj 2011

Biggest Looser vecka 17

Ajdå... redan söndag!  Jag har blivit urusel på att passa tider :-(
Jaha, får väl få ut en liten uppdatering i alla fall...

Vikt:
Lååååååååååångsamt neråt - hoppas slippa flera ökningar de sista veckorna fram till målgång vecka 20. Men att klara av mitt mål tills dess är det inte att snacka om, då får jag gå ner 1,4kg i veckan sista tre veckorna, och det varken kan eller vill jag.
Så jag får väl se mig besegrad på den punkten - men jag ger mig inte - jag ger mig bara lite mera tid...


Träning:
Påskveckan blev helt fel på alla sätt och vis, dagarna flög iväg och var proppfyllda (märk väl inte "tjokade") av allt annat än tråning. men denna veckan är jag på banan igen - ock i går satte jag årsbästa, och minsann tror jag det är i alla fall tangering av personbästa oxå på 5km. Lovar gott inför morgondagens Vår-rus....
Och sen har jag börjat cykla till jobb - det ni !!!  :-)


Mat:
Är vrålhungrig för tillfället. Alltid! Hinner knappt äta klart innan jag är hungrig igen... Men jag äter ingen skit, så det är nog ok att äta tror jag.
Undra om det beror på att jag börjat cykla till jobb? Det är den ända egentliga förändringen jag har gjort i alla fall. Eller så kan man hoppas att kroppen har börjat förbränna bättre, eller kanske bygger lite muskler?
Who knows - men jag lär väl bli varse om hur det hänger ihopa.

Inga kommentarer: