Sidor

måndag 30 maj 2011

Gammalt och nytt

Ojojojojojojojojoj vad jag har scrappat på sistone :-)
Jag har scrappat så mycket att jag fick åka i väg till Scraproom för att handla mer cardstock (= den enfärgade kartongen som oftast är basen på en sida, ifall ni undrar)
Och med mig på min handle-runda fick jag till och med med mig Mats (fick dock fresta med lunch på Väla efteråt). Så nu vet Mats var jag håller hus på scrapträffarna. Han verkade dock inte så imponerad.... inte riktigt hans grej om man säger så ;-)

Och bara för att solen äntligen skiner igen, och för att jag är proppmätt efter taco-middag så bjuder jag på lite nyscrappat - dock med foto från 2010:


Isabel T från Julen 2010 (Material från Panduro, Maja design mm):

Killarnas norska kusiner Håkon och TrineLise -skolfoto från 2010 (material från Creative Club)

Tack-kort från mins svåger och hans frus bröllop sommaren 2010 (material från Creative Club):

Inga kommentarer: