Sidor

fredag 20 maj 2011

Biggest looser - Final!!!

20 veckor har passerat sen jag och Mats påbörjade vår viktminsknings-utmaning... Tiden går snabbt när man har kul! - och när man forsöker banta oxå tydligen....

En kort sammanfattning av de senaste 141 dagarna:

Träning:
Jag har gjenomfört 106 träningspass på totalt 81 timmar
De största posterna är ca 13 timmars jogging och 33 timmar spinning, samt en himmal mycket annat smått och gott.
Senaste veckan såg ut såhär:



Vikt:
Jag har gått ner 3,8 kg om man utgår från den rekordhöga vikten jag vägde in mig på.
Det innebär att jag har gått ner 5,1% - vilket är precis lika mycket som Mats. Vi kom på delad förstaplats med andra ord.
Jag har minskat ca 3cm i midjan, fettprocenten är oförändrad - och till min stora besvikelse är klädes-storleken oxå oförändrad :-(
Senaste veckan... +0,7kg


Ja, kära vänner - detta är den bittra verkligheten.... Jag fortsätter min väg mot målet, och ni får säkert en och annan uppdatering på vägen - men några Biggest-looser-uppdateringar blir det inte - det slutar här och NU!

Inga kommentarer: