Sidor

torsdag 28 april 2011

SÅ ägd!!!

Ni är säkert trötta på att höra om mina cykel-turer till jobb vid det här  läget.
5,5km är ju inte mycket att gaffla om egentligen.
Men jag måste bara få berätta en grej till, och så skall jag hålla tyst ett tag....

I morse; Cyklade till jobb som vanligt (hmmm... kan man säga som vanligt när det bara har gått tre dagar?)Periodvis extrem motvind, men helt ok.

I kväll: Major motvind!!!!!
Men.... Jag hade tänkt till ordentligt i dag! Jag hade packat ner träningskläder!
Bytte altså om innan jag lämnade jobb - och tog hemvägen som ett träningspass helt enkelt. 
För varje vindbyg trampade jag på ännu hårdare och körde mitt eget spinningpass.

Så du förhatade motvind: Känn dig ägd!!! I dag var det jag som vann!

1 kommentar:

Anonym sa...

You are my idol Hege!

/3.14 4 0.5