Sidor

fredag 8 april 2011

Biggest Looser vecka 14

Vikt:
Har gått under 70 strecket för första gång på många år. Men det är utan någon större gledje.
Kände på mig att jag skulle tappa denna veckan, för jag har ätit dårligt, tränat dårligt och mått allmänt skit. Så ärligt talat är det nog musklar som lagt av sig till fett igen :(
Men det se bra ut i diagrammet om inte annat - man får glädjas så länge det varar...


Träning:
Skippade ett träningspass i tisdags, så det ser rätt klent ut i staplarna. Fortfarande ingen styrketräning - om man inte skall räkna mes-övningarna jag gör för armen varje morgon.
Har testat lite med pulsträning de senaste träningarna. Tex på toppade jag på 175 på spinningen i går. Vet inte exact vad min maxpuls är, men utgår jag från att den ligger runt 185, och i såfall var det över 90% - det är jag nöjd med.

Är även nöjd med att pulsen ett tag var nere i 43 slag när jag mätte innan jag somnade. Ligger väl egentligen på ungefär 50 i vilopuls- men det är kul att se när den faktiskt kan göra dessa djupdykningarna - det får bli att sikta ditåt, eller åtminstone ner mot de 45.


Mat:
Det har varit skit med maten denna veckan. Har missat frukosten flera dagar, och eftermiddagsmålen har enbart bestått av frukt. Lunck och middag sköter jag bra - det är desa andra viktiga måltiderna jag inte riktigt fixar - Eller rättare sagt så glömmer jag bort dom om inte hungern påminner mig om att det är dax - och som sagt - denna veckan har jag mått piss, och då har inte matllusten infunnit sig heller.

Inga kommentarer: